Thursday 17 March 2011

aku..

Aku cuma surirumah sepenuh masa yg biasa2 jer..maknanya simple je..BUT, waspada lah, kekadang aku boleh jadi seseorg yg leceh gak la. (suka membebel ni..) biasa la kan mak2 gitula..hhehehe..a'ah, mulut aku ni mmg x leh senyap, TAPI..hah! klu aku DIAM tu, maknanya aku dah buang TEBIAT la tuuu..
Klu dah pegang status sebagai surirumah tu..apalagi, semestinya masa aku byk d habiskan kepada "rumah" aku la..
Dlm "rumah" aku ni..aku sorang je pompuan..yg len2 tu, jantina yg berlawanan ngan aku la...
Anak dua je..suami, semestinya satu je la...(satu pun dah CUKUP daaa)
Apa yg aku selalu lakukan kat rmh??!!! aiseymen..manyak kerja lo..nak citer pun BOoooRING!!!nasib baik rumah aku kocik je..senang utk dikemaskinikan...
Aku ni boleh dikategorikan dlm isteri kepada suamiku dan mak kepada anak2ku yg OKAY2 je...try to be seorang yg serba boleh dlm menguruskan rumahtangga  aku, insyaalah..klu x pandai bertanya, klu pandai sure la berlagak pandaikan..hehhehe
Td aku ckp eh tulis la..yg byk sgt keja yg aku kena buat kat rmh aku ni kan...tp aku pun pandai gak curi masa melayari internet(cheh kiranya aku x buta IT la kan)...aku suka bc blog..suka cr resepi yg baru, so bila dok bc blog org, teringin plak nak create blog sendiri..(boleh ke ni) hehehhe..so hari ni dlm sejarah la..tercipta la blog aku niiii..... 

No comments:

Post a Comment