Sunday 3 April 2011

sori erk..2 3 hr ni mls nak hapdet blog aku..
ada gambaq lauk pauk yg sedia nak d tygkan..
lauk pauk biasa jer..
cuma pg kelmarin special skit, 
sarapan pg yg agak berat2 semuanya..
nasi himpit kuah kacang,
ketupat pulut n rendang daging
tapiiiiii...
lupa pulok nak amik gambaq nak tyg kat hangpa...
len kali bikin plak la...

sebenarnya kelmarin kat Penang ni byk agenda yg menarik2
kat Padang Kota ada rock 4 ringhts event..
mcm2 ada.. d anjurkan oleh kerajaan Negeri Pulau Pinang...
d samping tu plak, PM pun mai melawat Penang.
merata tmpt la dia p melawat..
satu kampung kat balik pulau tu.. Kmpg Permatang Pasir..
buat kenduri dah mcm nak sambut menantu..
mula2 tu aku teringin jugak la nak p meronda2 kat tmpt tu..
tp last2 aku p Komplek Bkt Jambul
dan
pada mlmnya, aku menjenguk laki aku kat pasar mlm
tu ja la..agenda seharian aku kelmarin..
x la menarik sgt..
tp ok la...
at least
x terperuk kat rmh je..

No comments:

Post a Comment